کد خبر: 1033093
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
خانم دکتر جوانی که برای پیگیری پرونده طلاقش به دادگاه خانواده رفته‌بود هنگام بازگشت به خانه از سوی دو موتورسوار هدف اسید پاشی قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت۱۳:۲۰ روز یک‌شنبه هفتم دی به مأموران کلانتری شهرک ولیعصر خبر رسید زن جوانی از سویی دو مرد موتورسوار هدف اسید‌پاشی قرار گرفته‌است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل شدند و دریافتند لحظاتی قبل دو مرد موتور‌سوار که نقاب به صورت داشتند مایع اسیدی را روی زن جوان پاشیده و از محل گریختند. همچنین مشخص شد زن جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. زن ۲۵‌ساله که دچار سوختگی سطحی شده‌بود، گفت: من دانشجوی دکترای مدیریت هستم. چهار‌سال قبل با مردی آشنا شدم و او از من خواستگاری کرد من هم به او جواب مثبت دادم و با هم ازدواج کردیم.

ابتدا زندگی خوبی داشتیم، اما کم‌کم با هم اختلاف پیدا کردیم به طوری که تصمیم به جدایی گرفتم. شوهرم مخالف جدایی ما بود، اما من دل خوشی از زندگی با او نداشتم و از طرفی هم ما در این مدت بچه‌دار نشدیم که در نهایت به دادگاه رفتم و درخواست جدایی دادم. امروز دوباره برای پیگیری شکایتم به دادگاه رفتم و در راه بازگشت به خانه بودم که دو مرد موتور سوار که صورتشان را پوشانده بودند به من نزدیک شدند.

ترک‌نشین ظرف پلاستیکی در دست داشت که در آن را باز کرد و مایع داخل آن را به طرف من پاشید. مایع به پایین تنه من برخورد کرد که همان لحظه متوجه شدم اسیدی است، به طوری که علاوه بر پودر کردن لباس‌هایم بدنم به شدت سوزش گرفت. در حالیکه صدای «آی‌سوختنم» به آسمان بلند شده بود موتور سواران به سرعت از محل گریختند. لحظاتی بعد رهگذران با صدای فریاد کمک‌خواهی من به کمکم شتافتند و مرا برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. وی گفت: من از متهمان شکایت دارم. با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی عاملان اسیدپاشی در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. بازپرس به مأموران دستور داد تا در نخستین گام دوربین‌های محل حادثه را بازبینی کنند و همچنین شوهر زن مصدوم را برای تحقیق به اداره پلیس احضار کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار