کد خبر: 1033061
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
سرمربی بارسلونا معتقد است نمی‌تواند تاثیری بر تصمیم نهایی ستاره آرژانتینی در رابطه با آینده‌اش داشته باشد.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی‌اش در سال ۲۰۲۰، سه‌شنبه میزبان ایبار خواهد بود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: ایبار تیم جنگنده‌ای است که تلاش می‌کند از زمین حریف پرس کند. باید در آخرین بازی‌مان خوب ظاهر شویم تا دچار مشکل نشویم.

لیونل مسی غایب بزرگ این دیدار است. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: او مشکل جسمانی از مچ پا داشت. به همین خاطر نتوانست تمرین کند و شرایط بازی ندارد. برای همین دو روز بیش‌تر از دیگر بازیکنان تعطیلاتش طول خواهد کشید.

سرمربی هلندی در ادامه به مصاحبه اخیر ستاره آرژانتینی اشاره کرد و گفت: به نظرم کار خیلی خوب کرد که در یک مصاحبه نظراتش را بیان کرد. به صورت مستقیم این مصاحبه را ندیدم. من به عنوان یک سرمربی نمی‌توانم تاثیری روی تصمیم نهایی لئو در رابطه با آینده‌اش بگذارم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم بهره‌گیری از بهترین سطح این بازیکن است. سپس خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. از مسی به خاطر کار‌هایی که انجام داده است قدردانی می‌کنم. سال انتقال است و ما تغییرات زیادی داشتیم. کاملا روشن است که او مهره کلیدی برای تیم به حساب می‌آید.

کومان افزود: اگر مسی درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد این موضوع به یک سرمربی یا یک کشور بستگی نخواهد داشت. او این تصمیم را با خانواده‌اش می‌گیرد.

سرمربی بارسلونا درباره سال ۲۰۲۰ گفت: در شروع سال آرامی بود، چون من سرمربی بودم. مشکلات قلبی‌ام را داشتم که ناگهان کووید ۱۹ فرا رسید. این بحران شرایط را خیلی سخت کرد. اکنون جایی هستم که باید باشم، اما کار کردن در این‌جا دشوار است. با این حال جای آرامی برای یک سرمربی به حساب می‌آید همه چیز بستگی به نتایج دارد. امیدوارم سال آینده از لحاظ کرونا و برای باشگاه سال خوبی باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار