کد خبر: 1033021
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
دبیر فدراسیون والیبال درحالی مدعی شد که آلکنو به واسطه دستیارانش در ایران لیگ داخلی را رصد می‌کند که فعلا کمک ایرانی او به صورت قطعی و رسمی معرفی نشده است!
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پس از انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، یکی از موضوعاتی که تا کنون مطرح شده و فعلا هم جواب قطعی برای آن وجود ندارد، بحث انتخاب کمک‌های این سرمربی روس است. مسئله‌ای که انتظار می‌رفت خیلی زودتر از این‌ها تعیین تکلیف شود.

البته پس از عقد قرارداد رسمی فدراسیون والیبال با ولادمیر آلِکنو، محمدرضا داورزنی چهار گزینه مد نظر خود (پیمان اکبری، رحمان محمدی‌راد، سعید رضایی و محمدرضا تندروان) را به فدراسیون خواست تا درباره استفاده از این نفرات در کادرفنی جدید تیم ملی صحبت کند. البته در حالی که تاکنون گزینه و بحث انتخاب کمک داخلی آلکنو نهایی نشده است، اخیرا میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال اظهار نظر قابل تاملی را انجام داده است که سوالاتی را برای خانواده والیبال ایجاد می‌کند.

تقوی در مصاحبه امروز خود، راجع به احتمال حضور زودتر آلکنو در ایران نسبت به زمان مطرح شده در قرارداد، گفته است: “درحال حاضر آلکنو از طریق دستیارانی که در ایران دارد تمامی بازی‌های لیگ برتر و همچنین دیدار‌های لژیونر‌های ایرانی را رصد می‌کند و درحال حاضر آن چهار مربی داخلی در این کار به آلکنو کمک می‌کنند. ”

اینکه آلکنو می‌تواند از طریق دستیاران ایرانی خود در داخل کشور بازی‌های لیگ را رصد و ارزیابی کند قطعا اقدام درست و کاملا حرفه‌ای است، اما با توجه به اینکه فعلا دستیار ایرانی آلکنو به صورت رسمی و قطعی معرفی نشده است، این سوال مطرح می‌شود که آیا منظور دبیر فدراسیون از دستیاران ایرانی همه این چهار گزینه احتمالی هستند یا فرد خاصی از بین این گزینه‌ها را مد نظر داشته است؟ با اینکه آیا قرار است همه این چهار نفر در کادرفنی تیم ملی حضور پیدا کنند؟

*اهمیت انتخاب و شفاف‌سازی فدراسیون

سرمربی جدید تیم ملی والیبال برای اینکه بتواند از همه پتانسیل این رشته در ایران استفاده کند، باید لیگ داخلی را هم به صورت جدی زیر نظر بگیرد اتفاقی که قطعا خود آلکنو نیز به آن اشراف کامل دارد. اما اکنون برای اینکه چنین موضوع مهمی روند خوبی را طی کند، بهتر است فدراسیون دستیار ایرانی آلکنو را هرچه سریع‌تر معرفی کند تا او بتواند برنامه‌های سرمربی را دریافت کرده و از نزدیک مسائل را با او بررسی کند، اتفاقی که از اهمیت بالایی برخوردار است.

پس از مطرح شدن اسامی چهار گزینه مد نظر فدراسیون و جلسه‌ای که داورزنی با آن‌ها داشت، تا کنون هیچ خبری در مورد معرفی گزینه نهایی منتشر نشده است که همین موضوع گمانه زنی‌های مختلفی را در مورد انتخاب هر یک از این اسامی مطرح کرد و به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال برای پایان دادن به آن‌ها، بهتر است شفاف سازی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد. ضمن اینکه فرصت چندانی تا اتمام سال و فرا رسیدن فروردین ماه نمانده و هنوز دستیار ایرانی سرمربی روس مسخص نیست تا فرد مد نظر با جدیت فعالیت خود را در داخل کشور شروع کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار