کد خبر: 1033005
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
حجت الااسلام سید ناصر موسوی لارگانی گفت: فولاد مبارکه بیش از ۴ میلیون تن صادرات انجام نشده دارد و شرکت‎هایی با ظرفیت تولیدی کمتر، صادراتی نزدیک به ۲ برابر صادرات داشته‎اند و این موضوع به معنی از دست دادن سالیانه یک میلیارد دلار است وسود ۴۰ هزار میلیاردی فولاد مبارکه به جیب رانت خواران سراریز شد.

    به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:در فروش داخلی نیز، در هر کیلو از محصولات تا 7000تومان رانت توزیع شده وفقط 1/5 میلیون تن تختال به حدود 20نفر و بیش از 3 میلیون تن ورق گَرم به کمتر از 100 نفر داده شده است؟!

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این‎ها موجب شده تا رانتی بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان به جیب افراد خاص برود.

وی اضافه کرد: سوءمدیریت‌ها و رفتارهای جزیره‌ای و زیاده خواهی رانت خوران درحوزه فولاد، کشور را با چالش‌های تورم کاذب رو‌به‌رو کرده و بسیاری از تولیدکنندگان خَرد را به خاک سیاه نشانده است.

حجت الااسلام سیدموسوی لارگانی گفت: رفع موانع تولید باید به طور همه جانبه دردستورکارسه قوه قرار گیرد تا بتوانیم با بهره گیری از یک عزم ملی و همه جانبه در کشور، در شرایطی که از یک سو درگیر ویروس منحوس کرونا  وبعضی از باند بازی و رانت خوران هستیم صنعتگران و تولید کنندگان که با فشارهای ظالمانه تحریم مواجه هستند، با تصویب قوانین جدید و ویرایش و حذف قوانین و آیین نامه های مانع، به زودی شاهد شکوفایی و توسعه فراگیر و مقتدرانه در کشور باشیم و نگذاریم میدان برای رانت خوران باز باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم اینکه رئیس جمور فعلی 5 دوره نماینده مجلس و مدتی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است و در جایگاه‌های مختلف  ملی حضور داشته در حال حاضر شاهد عملکرد ضعیفی هستیم که همه نسبت به آن اعتراض داشته و نارحت هستند.

 وی ادامه داد: روزی در مجلس نیست که نمایندگان مجلس نسبت به ضعیف بودن دولت و شخص رئیس جمهور تذکر ندهند این ولنگاری قیمتها ورانت خورای ها نشان از ضعف واقتدار دولت در مدیریت کشور است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار