کد خبر: 1032969
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
بلاتکلیف ماندن ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر تبریز
عضو شورای شهر تبریز از عدم پرداخت پایان کار به رانندگان استیجاری شهرداری تبریز انتقاد کرد.

محرم محمدزاده   در تذکر خود با بیان اینکه رانندگان استیجاری پایان کار دریافت نمی‌کنند، اظهار داشت: مغازه‌های بوفه‌داران پارک ائل‌گلی بسته شده و از آنها اجاره دریافت می‌شود، امروز افرادی که از این محل هزینه زندگی خود را در می‌آورند با مشکل روبه‌رو هستند.

وی اضافه کرد: اضافه کاری‌های کارکنان مترو پرداخت نشده است این افراد نیز کارمند شهرداری هستند و شهردار اضافه کاری آنها را پرداخت کرده اما شرکت ارائه نکرده است.

محمدزاده ادامه داد: در زمان بارش برف در مناطق محروم خدمات ارائه نمی‌شود اما در مناطق مرفه‌‌نشین خدمات بیشتری نیز ارائه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در کمیسیون ماده ۱۰۰ به شهروندان ابلاغ شده ۳۰۰ میلیون پرداخت کند اما منطقه برای خودیاری خواهان پرداخت هزینه میلیاردی شده است.

وی تاکید کرد: مبلغی به عنوان سختی و زیان‌آور برای کارگران به حساب یکی از بانک‌ها پرداخت می‌شود این بانک با پول خود کارگران به آنها وام ۱۸ درصدی پرداخت می‌کند.

محمدزاده یادآور شد: در بافت تاریخی بازار تبریز کاربری تغییر می‌کند که لازم است، شهرداری رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه در پارک‌ها نور کافی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فروش املاک شهرداری باید با قیمت روز باشد. در خصوص بروز مشکل باید نهادهای نظارتی و تصمیم‌گیر و پاسخگو باشند.

محمدزاده گفت: اگر هدف داشته باشیم؟ برای لایحه‌ای رای بگیریم با دلایل مختلف این کار را توجیه می‌کنیم‌ اما در خصوص ساماندهی حاشیه‌نشینی این مردم بلاتکلیف مانده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر