کد خبر: 1032883
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبرداد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پارک ایران کوچک روز بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ که به عنوان روز فرهنگی کرج شناخته می شود، افتتاح خواهد شد.

پیمان بضاعتی پور  با اشاره به آخرین وضعیت پارک ایران کوچک اظهار کرد: تمامی عملیات عمرانی و زیبا سازی مدل ها و سکونتگاه های اقوام ایرانی در پارک ایران کوچک  تا ۲۲ بهمن امسال به پایان میرسد.

وی در ادامه به اهمیت اجرا و پیاده سازی طرح های با کیفیت در این پروژه ‌ اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه و بهره برداری از این پارک در روز ۲۱ فروردین ماه که به عنوان روز فرهنگی کرج شناخته می شود، انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه رونمایی این پروژه باید با حضور مردم و هنرمندان باشد، توضیح داد: پارک ملی ایران کوچک ظرفیتی بکر برای رونق گردشگری و رویدادهای فرهنگی خواهد بود و دایر شدن ۳۵ غرفه بازار سعد السلطنه، اجرای موسیقی و تئاتر و نمایش نقاشی و خوشنویسی، می تواند موجبات شکوفائی آن را فراهم کند.

بضاعتی پور گفت: هم اکنون بیش ازدوازده گروه هنری و متخصص حرفه ای طراحی معماری اجرای اقامتگاه و زیست بوم اقوام ایرانی را به صورت همزمان در این پارک اجرا می کنند و این پروژه نتیجه یک کار جمعی هنرمندان ماهر و کاربلد می باشد. 

وی با بیان اینکه به زودی فرهنگ‌سازی و نگاه فرهنگی در تمامی رویدادها این پارک ساری و جاری خواهد شد، اضافه کرد: تجمیع آثار صنایع دستی هنرمندان، جانمایی اِلمانهای هنری و نمایش و معرفی آن و ایجاد همگرایی، همدلی و تقویت وحدت بین اقوام دراین پارک محقق می شود و این مهم  گامی بلند در راستای رونق فضای فرهنگی و هنری شهر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار