کد خبر: 1032765
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از معرفی ۴ مدیر متخلف از پروتکل‌های بهداشتی به دستگاه قضا خبر داد و گفت: ۲۳ هزار و ۱۶۳ خودرو ناقض محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، محمود ثمینی در نشست خبری مجازی با خبرنگاران از برخورد با مدیران متخلف در حوزه پروتکل‌های بهداشتی ویژه کرونا خبر داد و اظهار داشت: در مراحل اولیه به مدیران تذکر داده شد، در مراحل بعدی به طور جدی تر ورود پیدا شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰۰ تذکر به مدیران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده است، تصریح کرد: نه شخص مدیر الزاماً، بخشی پرسنل رعایت نکرده‌اند و یا در مواجه با ارباب رجوع رعایت نشده است و یا به هر دلیلی در پیشگیری شیوع کرونا اقدامات مؤثری که طبق مصوبات ستاد کرونا باید انجام می شده احیاناً غفلت و کوتاهی شده و به هر حال تذکر داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بیش از ۲۲۰ تذکر برای مدیران متخلف درج در پرونده شده است، افزود: گفته‌ایم که اگر در دستگاهی حتی کارشناسان رعایت نکرده باشند، علاوه بر برخورد با کارشناسان خود مدیر هم توبیخ می‌شود که اتفاق افتاده است.

ثمینی با اشاره به اینکه ۴ مدیر متخلفی که تذکرات را رعایت نکرده‌اند به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، یک مدیر هم به خاطر عدم رعایت پروتکل‌ها عزل شد، گفت: اقدامات را به صورت قاطع اعتقاد داریم و پیگیری هم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمر در مواقع خاص و در شرایط قرمز و نارنجی را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: بازدید از تالارها، هتل‌ها، رستوران‌ها و… صورت می‌گیرد و هرگونه عدم رعایتی هم با برخورد قانونی و قضائی مواجه می‌شود، در اصناف پروتکل‌ها عمدتاً رعایت شد و آن‌هایی هم که رعایت نکردند برخوردهای لازم صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به محدودیت‌های تردد در شهرهای نارنجی اظهار داشت: در این راستا رانندگان متخلف اعمال قانون شدند و در شهرهای نارنجی استان ۱۲ هزار و ۱۷۴ خودرو جریمه و ۷۲۴ خودرو هم توقیف شده است.

ثمینی با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت قرمز تردد شبانه محدودیت داشت و خودروهای با پلاک‌های غیربومی نباید تردد می‌کردند، یادآور شد: در خصوص تخلفات تردد در شهرهای قرمز استان نیز ۱۰ هزار و ۹۸۹ خودرو جریمه شدند و ۸۲ خودرو هم توقیف شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار