کد خبر: 1032705
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
سرهنگ شیرانی تشریح کرد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تمامی محور‌های اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی اظهار کرد: در محور‌های استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان شمالی شاهد بارش برف هستیم.

وی ادامه داد: تردد در محور شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان و محور‌های زنجان – طارم و گردنه – قره‌آغاج در استان زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های منتهی به پایتخت گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و جاده شهریار – تهران در محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی بیان کرد: تمامی محور‌های اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.

شیرانی در پایان یادآور شد: محور‌های شهداد – نهبندان، خرم‌آباد – پلدختر، شمشک – دیزین، اولنگ - شاهرود سی‌سخت - پادنا، گنج‌نامه - تویسرکان، پونل - خلخال، سروآباد - پاوه و وازک بلده مسدود هستند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار