کد خبر: 1032631
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تیم فوتبال استقلال در حالی تاکنون ۷ بار در لیگ برتر به میدان رفته که فکری تا به امروز فرصت استفاده از همه داشته هایش را به صورت همزمان پیدا نکرده است.
 آبی پوشان تهران در حالی در پایان هفته هفتم با ۳ پیروزی، ۳ مساوی و یک شکست ۱۲ امتیازی شدند که سرمربی آن‌ها تاکنون این فرصت را نداشته که از همه داشته‌هایش به صورت همزمان استفاده کند. با توجه به فاصله‌ای که بین بازی‌های این تیم افتاده، فکری امیدوار است برای اولین بار در طول این فصل مقابل گل گهر تیم کاملش را در اختیار داشته باشد.

آبی پوشان فصل گذشته هم مصدومان زیادی داشتند و این موضوع مورد انتقاد قرار داشت و هرگز اصلی‌ترین دلیل پر مصدوم بودن این تیم واکاوی و مشخص نشد و ادامه این روند در فصل جاری و پر تعداد بودن مصدومان این تیم همچنان یک معضل است.

سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، وریا غفوری، عارف غلامی، سبحان خاقانی، داریوش شجاعیان و… از جمله استقلالی‌هایی بودند که در هفته‌های آغازین لیگ بیستم مصدومیت را تجربه کردند.

نخستین دیداری که آبی پوشان طبق برنامه در پیش دارند، دیداری مربوط به هفته نهم و تقابل آن‌ها با گل گهر سیرجان، صدرنشین کنونی مسابقات است که می‌توان به دلیل حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی این تیم، دیدار فوق را یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این فصل آن‌ها نیز دانست.

طبق برنامه شاگردان فکری ۱۰ دی در این دیدار حضور پیدا می‌کنند و حدوداً یک هفته تا شروع این بازی فرصت باقی است و سرمربی آبی پوشان امیدوار است در این دیدار حساس بتواند برای اولین بار از همه داشته‌های تیمش استفاده نماید. اتفاقی که به نظر می‌رسد با توجه به روند درمانی آبی پوشان و زمان باقی مانده به این دیدار ممکن باشد. منوط به اینکه در این یک هفته بازیکن جدیدی در تمرینات دچار آسیب دیدگی نشود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار