کد خبر: 1032612
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:
ولی اله نصر اصفهانی گفت: ضروری است واقفان استان اصفهان نسبت به اشتغال معلولان استان اصفهان توجه داشته باشند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با بیان اینکه فعالیت‌های اوقاف و بهزیستی در یک راستا است، اظهار داشت: دید مددکاری، دلسوزانه و محبت آمیزی به سازمان بهزیستی داشته است و از همان ابتدا در خصوص حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در حصه همکاری خوبی را از اداره اوقاف شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان اصفهان در قالب پنج معاونت فعالیت دارد، ادامه داد: این معاونت‌ها همه توان خو را برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف به کار گرفته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: از این پس نیز در نظر داریم در زمینه‌های اجرایی و پروژه‌ای نیز ورود کنیم و همکاری‌هایی را با اوقاف داشته باشیم‌.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اداره کل اوقاف از نظر مالی در برابر تقاضاهای مددجویان دچار مشکل است، افزود: چنانچه همکاری خیران و واقفان نباشد در برآورده کردن کمترین نیاز جامعه هدف ناتوان خواهیم بود.

نصراصفهانی با بیان اینکه بیشترین مراجعات به بهزیستی در زمینه اشتغال معلولان است، ادامه داد: در این زمینه خیران و واقفان می‌توانند همکاری داشته باشند و از سوی دیگر از تسهیلات اشتغال آفرینی برای معلولان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز مطالبات زیادی داریم، اضافه کرد: این در حالی است که افزایش نرخ مسکن ما را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص مجازی شدن تحصیلات دانش آموزان گفت: بسیاری از دانش آموزان امکان استفاده از این فضا را ندارند و باید در این زمینه خیران ورود کنند.

همچنین علی اصغر شاهزیدی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان در ادامه این جلسه به تفاهم‌نامه سال 97 اداره اوقاف و بهزیستی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه حول محور اقدامات قرآنی بود و نیم نگاهی نیز به کمک‌های نقدی و غیرنقدی در ارتباط با دانش آموزان و اشتغال زایی در بقاع متبرکه به صورت سرپناه موقت برای مددجویان بود.

وی گفت: در این تفاهم‌نامه مشارکت در زمینه اجرای طرح حفظ قرآن کریم و ارائه خدمات برای جامعه هدف بهزیستی، مددجویان تحت پوشش، پرسنل و خانواده آنها بود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان اجرای طرح نشاط معنوی، مهر تحصیلی، زائران حرم رضوی، دست‌های مهربانی و ... برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان اوقاف را از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه اعلام کرد و گفت: برای این امر همواره در تقویت باورهای دینی گام برداشته‌ایم و موفقیت‌های خوبی رانیز داشته‌ایم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار