کد خبر: 1032548
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
در پایگاه‌ها و نواحی بسیج استان البرز
دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت، شهید قاسم سلیمانی در استان البرز گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر نخستین سالگرد شهادت این سردار گرانقدر قرارگاهی در تمامی پایگاه‌های بسیج و نواحی راه‌اندازی شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت، شهید قاسم سلیمانی در استان البرز گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر نخستین سالگرد شهادت این سردار گرانقدر قرارگاهی در تمامی پایگاه‌های بسیج و نواحی راه‌اندازی شد.
پاسدارداوود پاشایی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه "اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در ماه جاری برگزار می‌شود" اظهار داشت: برنامه ویژه این ایام امسال در 10 روز از 9 الی 19 دی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه "در این دهه مناسبت‌های مختلفی وجود دارد" افزود: از جمله این آیین‌های ملی و مذهبی می‌توان به 9 دی ، چهلم شهید فخری زاده و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با اشاره به این که "این دهه، دهه بصیرت نامیده شده است" بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این آیین قرارگاه‌های مختلفی در استان تشکیل شده است.

وی با عنوان اینکه "برنامه‌های مختلفی مطابق با شرایط موجود برنامه ریزی شده است" تصریح کرد: برنامه‌های ویژه فضای مجازی تدوین شده که شامل تولیدات محتوایی در قالب پوستر، کلیپ و نماهنگ بوده، همچنین پویش‌هایی مانند قهرمان من و من قاسم سلیمانی هستم نیز در این ایام فعال می‌شود.

پاشایی با  عنوان اینکه جشنواره‌های هنری و ادبی نیز در این ایام اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: فضا سازی محیطی نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با اشاره به برگزاری نذرهای مختلف و ختم قرآن و صلوات به نیت شهید سلیمانی در این ایام گفت: طرح هر پایگاه یک قربانی نیز در کلیه پایگاه بسیج انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه "در روز شهادت، سپهبد قاسم سلیمانی رژه موتوری و خودرویی انجام می‌شود" خاطر نشان کرد: در مصلی‌های بزرگ شهرها و محیط‌های باز اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ برگزار می‌شود.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار