کد خبر: 1032538
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
جامعه پرستاری استان البرز در قالب نامه ای از توجه مقام معظم رهبری نسبت به مشکلات این قشر سخت‌کوش تقدیرو با آرمان های انقلاب تجدید عهد کردند.

جامعه پرستاری استان البرز در قالب نامه ای از مواضع مقام معظم رهبری در مورد قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ضرورت استخدام نیروی پرستاری و توجه ایشان به مشکلات این قشر سخت‌کوش تقدیر و تشکر کردند.
در این نامه آمده است:
خدا را سپاس که در ایام خجسته ولادت با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س)، این افتخار را داریم که بدین واسطه ارادت قلبی خود را به رهبر عزیز کشورمان، اعلام داریم.
امسال در هفته بزرگداشت مقام پرستار که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی از فیض دیدار و بهره مندی حضوری از رهنمودهای عالمانه حضرتعالی محروم شدیم، اما بیانات پدرانه و تفسیر حکیمانه و عالمانه حضرتعالی از جامعه پرستاری با عنایت به شرایط طاقت فرسای ده ماه گذشته در جبهه دفاع از ویروس نوپدید کرونا، جانی تازه و انگیزه ای مضاعف را در کالبد جامعه پرستاری کشور عزیزمان دمید و بر منزلت و اجر خدمات کادر درمان به ویژه پرستاری افزود.
رهنمودهای حضرتعالی در خصوص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ضرورت استخدام نیروی پرستاری که نشان از توجه پدرانه شما به مدافعین اول خط سلامت دارد، باعث افتخار و مباهات است. امید فراوان داریم که مسؤولین کشوری و متولیان امر با بهره‌گیری از فرمایشات حضرتعالی تکالیف خود را در قبال پرستاران انجام دهند و کام پرستاران این قشر خدوم و ارزشمند را شیرین کنند.
رهبرا؛ به حق میتوان گفت پرستاران متعهد و وظیفه شناس کشورمان در یک سال اخیر در شرایط سخت و درد آور شیوع کرونا، رسالت خود را در حفظ سلامت جامعه با ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشتند و انصافا خوش درخشیدند.
ما امضاء کنندگان این نامه؛ مدیران پرستاری و اعضای هیأت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز به نمایندگی از جامعه پرستاری استان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از فرمایشات حضرتعالی به حضورتان تقدیم کرده و همراه با جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضرتعالی در راه آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق و عهد می‌نماییم و اعلام می‌کنیم تا آخرین نفس و در هر شرایطی مطیع اوامر حکیمانه حضرتعالی در کنار مردم کشور عزیزمان خواهیم بود و در این راه اگر لازم باشد از جانفشانی در جهت خدمت به مردم عزیز و رضای خداوند متعال دریغ نخواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار