کد خبر: 1032454
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط این نهاد بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.
سرویس جامعه : حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در حاشیه سفر به سمنان و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با غروب چهارشنبه با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین اقدامات اوقاف رسیدگی به وضعیت معیشت مردم در ایام کرونایی بود، تاکید کرد: از اسفند ماه ۹۸ تا امروز بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها به مثابه نذورات مردم، موقوفات که بحث اطعام دارند و کمک‌های مردمی تحت عنوان عملیات مواسات جمع آوری و در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

رئیس اوقاف کشور با بیان اینکه عملیات مواسات با مشارکت بقاع و سازمان اوقاف تا سالگرد شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز تا از بین رفتن کامل ویروس کرونا آن را سامان خواهیم داد، ابراز کرد: کمک‌های مردمی و بقاع متبرکه همچنان گردآوری می‌شود.

خاموشی با بیان اینکه با همکاری معاون رئیس جمهور در بحث شرکت‌های دانش بنیان همکاری‌هایی صورت گرفته است، تاکید کرد: در این طرح‌ها اوقاف تسهیلات پرداخت نمی‌کند بلکه موقوفات شریک تولید می‌شوند و این شراکت به نظر می‌رسد ماندگاری مولدان را افزون خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار