کد خبر: 1032453
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
امیر سرتیپ فلاح گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و به هرگونه تهدیدی، پاسخی دندان‌شکن خواهد داد.
 امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در خصوص اهمیت آموزش به کارکنان جوان اظهار کرد: درجه‌دارن شاکله و اسکلت‌بندی نیروهای مسلح هستند و اکثریت نیروهای پایور ما را قشر درجه‌دار تشکیل می‌دهد، این مهم است که نیروی درجه‌دار باکیفیت را تربیت کنیم و در یگان‌ها و رسته‌های مختلف به کار بگیریم.
وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی و یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی عنوان کرد: امروز پادگان‌ها و مراکز آموزشی ما از امن‌ترین نقاط کشور هستند که طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌های خود را پیش می‌برند؛ به طوری که از نظر ابتلا به بیماری کرونا کمترین آسیب را در پادگان‌ها شاهد هستیم.
امیر فلاح با بیان اینکه تأمین نیروی انسانی در شرایط مختلف از مهم‌ترین وظایف نیروی زمینی ارتش در حوزه برقراری امنیت در مرزها و نقاط مختلف کشور است، افزود: امروز این نیرو در بالاترین سطح از آمادگی خود قرار دارد و یگان‌های مختلف آن، آماده پاسخ‌گویی به تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. قطعاً این تهدیدات از هر جانبی که باشد، با پاسخ دندان‌شکن ارتش و نیروهای مسلح مواجه می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در خصوص آخرین وضعیت یگان هواپیمایی نزاجا بیان کرد: در چند سال اخیر اقدامات بسیاری خوبی در راستای افزایش آمادگی هوانیروز انجام شده است که مهم‌ترینِ آن‌ها ارتقای سامانه‌های بالگردی در حوزه پرواز در شب، ارتقای دقت موشک‌ها و راکت‌های بالگردی و تسلیح بالگردها به سلاح‌های هوا به سطح و هوا به هواست.
سرتیپ فلاح اضافه کرد: امروز بالگردهای ما به لحاظ آمادگی پروازی از وضعیت مطلوب‌تری نسبت به گذشته برخوردارند و از نظر تجهیزات هم شرایط خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار