کد خبر: 1032427
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: ۳۰ درصد از آرد یارانه‌ای و ۶۰ درصد از آرد نیمه یارانه‌ای خراسان رضوی میان نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

شکوه میرشاهی، معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد با بیان اینکه ماهانه حدود ۲۵ هزار تن آرد در مشهد توزیع می‌شود که ۱۵ هزار تن آن یارانه‌ای و بقیه نیمه یارانه‌ای است، گفت: ۲ هزار و ۴۰۵ واحد نانوایی در مشهد فعالیت می‌کنند که از این تعداد هزار و ۲۷۰ واحد نانوایی آرد رایانه‌ای به قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و بقیه آرد نیمه یارانه‌ای دریافت می‌کنند.

وی افزود: آرد نیمه یارانه‌ای با احتساب هر کیلوگرم گندم به قیمت ۹ هزار ریال قیمت‌گذاری شده و به نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد از آرد یارانه‌ای و ۶۰ درصد از آرد نیمه یارانه‌ای خراسان رضوی میان نانوایی‌های مشهد توزیع خواهد شد.

معاون توسعه برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: طرح برکت به‌منظور بازرسی و نظارت بر زنجیره عرضه گندم، آرد و نان در شهرستان مشهد از ۲۵ آذرماه آغاز و تاکنون ۶۰۰ واحد خبازی در مشهد پایش شده است.

میرشاهی ادامه داد: در قالب این طرح ۱۰ تیم بازرسی متشکل از کارکنان اداره صنعت، معدن، تجارت، اتاق اصناف و حافظان نظام سلامت روزانه ۱۰۰ نانوایی را بازرسی و ارزیابی می‌کنند و هفته آینده نخستین گزارش از نتایج این طرح اعلام خواهد شد./ ایرنا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار