کد خبر: 1032414
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مرحله سوم کمک مؤمنانه با هدف حمایت از نوعروسان نیازمند و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی پیرجاهد اظهار داشت: با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در قالب نهضت کمک مؤمنانه 20 سری جهیزیه به صورت رایگان در بین نوعروسان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، لباس‌شویی، اجاق گاز، بخاری، سرویس قاشق و چنگال، سرویس ظروف چینی و پتو هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: این اقدام خداپسندانه در راستای اجرای مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه، حمایت از نوعروسان نیازمند و ترویج فرهنگ ازدواج آسان با حمایت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه انجام گرفت.

وی با اشاره به تداوم مرحله سوم کمک مؤمنانه، تصریح کرد: نهضت بزرگ کمک مومنانه جلوه‌هایی از ایثار و خدمت مؤمنانه بسیجیان و آحاد و اقشار مختلف مردم را برای کمک به نیازمندان و محرومین به نمایش گذاشته است.

پیرجاهد با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در نهضت کمک مؤمنانه، گفت: مردم عزیز و نوعدوست استان اردبیل می‌توانند با مشارکت در مرحله سوم این نهضت در امر کمک به نیازمندان سهیم باشند‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر