کد خبر: 1032401
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: امروز چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با صرف بیش از ۲۲۶ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

اورجعلی علیزاده،  پس از مراسم بهره برداری از این طرح ها که به صورت ویدیوکنفرانس توسط محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در محل استانداری آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از  این طرح ها بهره برداری از ۱۹ پروژه بهسازی و آسفالت راه های روستایی استان در قالب پروژه های طرح « ابرار» به طول ۸۰ کیومتر است که برای اجرای آنها ۵۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم روکش آسفالت ۲۱۹ کیلومتر راه های شریانی، فرعی و روستایی استان با دستور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۲۳۱ هزار و ۲۸۶ تن آسفالت استفاده شده و بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طرح ساماندهی و حذف ۱۰ نقطه پرحادثه در جاده های شریانی استان نیز با صرف ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان امروز از سوی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

علیزاده، بهره برداری از ۳۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با صرف ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارهای ملی را از دیگر طرح های بهره برداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر