کد خبر: 1032286
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
اشتباهات داوری علیه ذوب آهن، سکوت مدیرعامل این باشگاه و انتقادات رحمان رضایی سرمربی ذوبی‌ها از عمق اختلافات ایجاد شده در این تیم حکایت دارد.
 تیم فوتبال ذوب آهن یکی از تیم‌های لیگ برتری بوده است که در این فصل از مسابقات اشتباهات داوری علیه آن رخ داده و این موضوع بار‌ها اعتراض رحمان رضایی سرمربی ذوبی‌ها را در پی داشت. رضایی حتی بابت صحبت‌هایش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محروم شد.

تداوم اشتباهات داوری و اتفاقات رخ داده در بازی ذوب آهن با استقلال بازهم صدای رضایی را درآورد؛ اما این مربی این بار پیکان انتقاداتش را به سمت جواد محمدی مدیرعامل باشگاه گرفت.

رضایی در تازه‌ترین مصاحبه خود از محمدی گلایه کرده است که چرا نسبت به اتفاقات اخیر سکوت در پیش گرفته و حتی تیم را ممنوع المصاحبه کرده است. این مربی حتی پا را از این فراتر گذاشته و با وتوی دستور مدیرعامل باشگاه، گفته است: «من به بازیکنان گفتم با مسئولیت خودم مصاحبه کنند و باید نسبت به چنین شرایطی اعتراض شود. وقتی مدیرعامل باشگاه در چنین شرایطی سکوت می‌کند در حق تیم و بازیکنان و حتی کارگران کارخانه ظلم می‌کند و واقعاً دلیل این سکوت را نمی‌دانم و مانده‌ام که دیگر چه بلایی باید به سر تیم بیاید تا ایشان سکوتش را بشکند و صحبت کند؟»

از زمان انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب آهن همواره شایعاتی از اختلاف او با بعضی از مدیران باشگاه به گوش می‌رسید و این موضوع با اعتراض وی نسبت به محرومیت «نبی زاده» بازیکن ذوب آهن از بازی با فولاد در هفته نخست همراه شد. رضایی در نشست خبری آن بازی گفته بود: «نبی زاده را آخرین لحظه از دست دادیم. این اشتباهات نباید از طرف باشگاه رخ بدهد. تیم مدیر اجرایی دارد. اشتباه بزرگی رخ داد و برایم قابل هضم نیست.»

اظهارات رضایی از سوی رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن بی پاسخ نمانده است. کربکندی که همزمان عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن هم هست، در واکنش به اظهارات رحمان رضایی، او را به دلخوری همیشگی متهم و اعلام کرد در حضور او به عنوان سخنگو، نیازی به مصاحبه مدیرعامل نیست.

نیمکت تیم فوتبال ذوب آهن سال گذشته یکی از بی ثبات‌ترین نیمکت‌های لیگ برتر بود. تصمیمات مدیریتی باعث شد ذوب آهن در سالی که یکی از امید‌های کسب سهمیه آسیا بود، حضور چهار سرمربی دائمی و موقت را تجربه کند و در انتهای فصل برای سقوط نکردن بجنگد. ذوبی‌ها این فصل تکلیف خود را خیلی زود با انتخاب رضایی مشخص کردند، اما به نظر می‌رسد در صورت تداوم اختلافات و شکاف ایجاد شده بین مدیران باشگاه و رحمان رضایی، اتفاقاتی مشابه با سال گذشته در راه باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار