کد خبر: 1032234
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
در مرحله نخست ۱۲ دوربین چند منظوره پایش تصویری با درخواست شهروندان برای معابر اصلی و فرعی گرمدره تهیه شده که به زودی نصب خواهد شد.

عباس دادخواه در نشست بررسی مشکلات زیر ساختی شهر ۳۰ هزار نفری گرمدره که با حضور مسوولان ادارات خدمات رسان این شهر برگزار شد، گفت : در مرحله نخست ۱۲ دوربین چند منظوره پایش تصویری با درخواست شهروندان برای معابر اصلی و فرعی گرمدره تهیه شده که به زودی نصب خواهد شد.

وی بیان داشت: رصد خدمات شهری ، ترافیکی و امنیتی مهمترین هدف راه اندازی شبکه تصویری شهر گرمدره است و موجب ارتقای ضریب خدمات شهری و امنیت می شود.

شهردار گرمدره با اشاره به گزارش های مردمی در خصوص سرقت اموال عمومی و مردمی گفت: راه اندازی شبکه تصویری در کنار فعال سازی گشت های ویژه از طریق شهرداری و سایر ادارات ضریب امنیتی را دراین شهر بالا خواهد برد.

دادخواه با اشاره به تقاضای شهروندان برای ایجاد فیبر نوری در این شهر گفت: اکنون در محدوده این شهر احداث ۲ هزارو ۵۰۰ متر فیبر نوری در دست اقدام است و شهرداری نیز در انجام این طرح با مخابرات همکاری دارد.

شهردار گرمدره بیان داشت: همکاری لازم برای اجرای طرح های مختلف زیربنایی در این شهر برای ایجاد زیر ساخت ها مانند آبرسانی ، برق ، گاز و مخابرات خواهد شد تا مشکلات شهروندان کاهش یابد.

این مسوول اظهار داشت: طبق توافق با فرمانده انتظامی استان البرز راه اندازی ایستگاه پلیس جنوب شهر احیا می شود و شهرداری گرمدره آماده کمک در این زمینه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار