کد خبر: 1032209
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد اعلام کرد
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: با موافقت شورای شهر مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای تقدیر از کادر درمانی مراکز درمانی ویژه کرونا اختصاص داده شد.

رضا خواجه نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: هم زمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر درمان مراکز درمانی ویژه کرونا که فداکارنه در حال خدمات‌رسانی به افراد مبتلا به ویروس کرونا هستند، پیشنهادی جهت تقدیر از این عزیزان در جلسه علنی شورای شهر مشهد مطرح و با موافقت اعضای محترم شورا مبلغ سی میلیارد ریال برای تقدیر از کادر درمانی فعال مراکز درمانی ویژه کرونا اختصاص داده شد.

خواجه نائینی تصریح کرد: بر این اساس مبلغ 10 میلیون ریال به هر فرد از کادر بهداشتی و درمانی اختصاصی کرونا واقع در محدوده شهر مشهد اهدا و به سایر افراد کادر بهداشتی و درمانی فعال در مبارزه با کرونا نیز مبلغ پنج میلیون ریال از سوی شهرداری مشهد اهدا خواهد شد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های شهردار مشهد و موافقت شورای اسلامی شهر، نیز مبلغ 150 میلیون ریال برای گرامیداشت یاد شهدای عرصه مقابله با کرونا به خانواده شهدای مدافع سلامت این شهر اهدا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار