کد خبر: 1032196
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
معاون نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری به منظور تامین دانش فنی، قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع استان، ۲۳ قرارداد فروش توسط محققان و فناوران پارک علم و فناوری امضا شد.

غلامرضا کیانی  اظهار کرد: سال گذشته با ایجاد ارتباط بین فناوران مستقر در پارک و مراکز رشد با صنایع و سازمان های مختلف آذربایجان شرقی و تمرکز بر تحقیقات کاربردی در حوزه فناوری وتولید، توانستیم ۲۳ قرارداد فروش فناوری به ارزش تقریبی ۳۹ میلیارد ریال  با صنایع و سازمان های استان مبادله کنیم. 

 وی گفت: هم اکنون مراحل نهایی مبادله  ۲۹  قرارداد جدید فروش فناوری با صنایع و سازمان ها در حال اجراست و با افزایش عقد قراردادها شاهد توسعه بیشتر ارتباط بین فناوران مستقر در پارک و صنعت خواهیم بود. 

 معاون نوآوری و فناوری پارک، در تشریح عملکرد دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دپارتمان بازایابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری استان در سه بخش مالکیت فکری، دفتر انتقال تکنولوژی و  واحد بازاریابی و تجاری سازی با هدف تسهیل فرایند تجاری سازی و فروش محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: سال گذشته ،۶۲ موافقت نامه در اولین نمایشگاه چالش ها و نیازهای صنایع و سازمان های آذربایجان شرقی ،۶۴ موافقت نامه در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و ۱۰ موافقت نامه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور توسط دپارتمان بازاریابی پارک با صنایع و سازمان ها مبادله شد و مراحل اجرای این موافقت نامه ها در حال انجام است. 

کیانی گفت: پارک علم و فناوری هم اکنون در لیست تامین کنندگان شرکت های مس سونگون، پتروشیمی تبریز و سازمان قطار شهری تبریز قرار دارد. 

وی، تعداد اختراعات ارزیابی شده در دفتر مالکیت فکری را ۶۱ مورد اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰  نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی در زمینه های مختلف روش های بازاریابی و مارکتینگ برا ی شرکت های فناور مستقر در پارک برگزار شده است و بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر ساعت مشاوره در زمینه های بازاریابی،مالی و حقوقی به شرکت ها ارائه شده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر