کد خبر: 1032099
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
نماینده مردم محلات
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط بودجه‌ای که مدتی است شبکه‌های برون مرزی با آن دست به گریبان هستند، درباره تمهیداتی که مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکلات اندیشیده، گفت: مجلس پیگیر پرداخت بودجه این شبکه‌ها است و دولت هم باید همانطور که بودجه وزارت خارجه را تامین می‌کند، از این شبکه‌ها هم حمایت همه جانبه کند.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط بودجه‌ای که شبکه‌های برون مرزی با آن دست به گریبان هستند، درباره تمهیداتی که مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکلات اندیشیده، گفت: مجلس پیگیر پرداخت بودجه این شبکه‌ها است. محدود سازی شبکه‌های برون مرزی حتما آسیب زا است و موجب تعطیلی این شبکه‌ها می‌شود. معنایش این است که ما فضای رسانه‌ای را یک سویه در اختیار امپراطوری رسانه‌ای غرب قرار بدهیم که باعث می‌شود افکار عمومی منطقه و دنیا نسبت به نظام جمهوری اسلامی برداشت صحیحی نداشته باشند.
وی در ادامه افزود: شبکه‌های برون مرزی ما واقعا برای خودشان جای پایی باز کرده اند و در پاره‌ای از موارد توانسته اند با یک جانبه گری قدرت‌های بزرگ مقابله کنند و اجازه ندهند انحصار اطلاع رسانی در اختیار آن‌ها باشد؛ این انحصار شکسته شده است و نباید اجازه دهیم که این انحصار با محدودسازی‌ها برگردد.
سلیمی درباره در نظرگیری بودجه مستقل برای شبکه‌های برون مرزی گفت: اگر این اتفاق بیافتد قطعا ارزیابی مثبتی می‌توان از آن داشت و امیدوارم هر چه سریع‌تر مقدار هر کدام از زیر ردیف‌های صدا و سیما معین شود.
وی خاطر نشان کرد: بودجه شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی را دولت باید تامین کند. اینجا بحث امنیت ملی ما، بحث دفاع از هویت و دفاع از مصالح کشور مطرح است. دولت باید در این قصه ورود پیدا کند، همانطور که دولت بودجه وزارت خارجه را تامین می‌کند بودجه شبکه‌های برون مرزی را هم باید تامین کند و هر دو باید حمایت شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار