کد خبر: 1032084
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تظاهرکنندگان در فلسطین اشغالی در اعتراض به همکاری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نخست وزیر این رژیم، با شکستن موانع پلیس مقابل منزل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: رسانه‌ها یکشنبه شب به وقت تهران از برگزاری تظاهراتی مقابل اقامتگاه «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «یعدیعوت آحارانوت» تظاهرکنندگان در این تجمع که از غروب دوشنبه به وقت محلی در مرکز شهر «راش هایین» شروع شد موانع ایست بازرسی پلیس مقابل منزل بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم اسرائیل را شکستند. این تظاهرات بعدا با مداخله نیروهای امنیتی متوقف شد.

تظاهر کنندگان در این تجمع خیابان‌های منتهی به منزل گانتز را مسدود کردند و پنج تن نیز به نشانه اعتراض خود را تیرهای انتقال برق بستند.

وبگاه «عروتص شوع» نیز در این زمینه نوشت که سازمان دهندگان این تظاهرات خواهان عدم توافق گانتز با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند. آنها بر این باورند گانتز با مشارکت در کابینه نتنایاهوهمدست وی شده است.

ظاهرات سراسری علیه  نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز در سراسر شهرهای سرزمین‌های اشغالی برگزار شد تا بدین ترتیب این تظاهرات برای شش ماه ادامه داشته باشد. معترضان در این تظاهرات که برای ۲۶ هفته است ادامه دارد، خواستار کناره‌گیری بنیامین نتانیاهو به دلایل اتهامات فساد و نحوه مدیریت مقابله با همه‌گیری کرونا هستند.

همراه با دیگر تظاهرات،‌ تجمع گسترده‌ای نیز در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار شده و تظاهرات دیگری نیز در میدان رابین در تل‌آویو برگزار شده است. قرار است تجمع دیگری نیز در برابر محل اقامت «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و جانشین نتانیاهو برگزار شود.  تظاهرات کنندگان طی شش ماه گذشته به طور مرتب علیه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار کناره‌گیری وی به دلایل اتهامات فساد هستند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار