کد خبر: 1032077
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی ‌فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کرده و به شرایط و روال قبلی برگردیم.

وی گفت: در طرح شهید سلیمانی که به نام یکی از قهرمانان ملی مزین شده بسیجیان و مردم استان اردبیل با جان و دل همکاری کرده و این طرح را اجرایی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: قابلیت طرح شهید سلیمانی همکاری و کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری از ویروس کرونا و ارج نهادن به سلامت مردم است و همانطور که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس  از مرزوبوم و کشورمان دفاع کردند امروز بنا به نیاز در حوزه سلامت مردم وارد صحنه شدند و به کمک کادر پزشکی و مدافعان سلامت شتافتند.

سرتیپ دوم بابازاده بیان کرد: خوشبختانه با مدیریت استاندار اردبیل و اهتمام دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران و همکاری بسیج و سپاه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان موفق بوده  و اقدامات شایسته انجام شده است.

وی گفت: از 13 آذر تا 26 آذر 265هزار 228خانوار استان با جمعیت 970هزار و 618 نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند که حدود 77 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود که در این زمینه 6 هزار 694 نفر مشکوک یا ابتلا شناسایی شده و تحت خدمات‌دهی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان افزود: 848 پایگاه بسیج و مراکز با 6 هزار و 562 نیروی عملیاتی در طرح حضور دارند و همکاری مردم در طرح شهید سلیمانی قابل قدردانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر