کد خبر: 1032072
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
توسط فولاد مبارکه انجام شد؛
بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور نماینده مدیرعامل فولاد مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان از زحمات کادر درمان بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه تجلیل شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،در این مراسم که با حضور کارکنان و کادر درمان بیمارستان محمد رسول الله(ص)  مبارکه برگزار شد ، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با پایگاه خبری فولاد گفت:به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) جا داشت در کنار رهروان آن حضرت باشیم ، چرا که سفید پوشان عرصه سلامت امروز درخط مقدم جبهه مبارزه با کرونا از جان گذشتگی و ایثار می کنند.

پروین صالحی افزود: من از تمام مجموعه هایی که احساس مسئولیت کردند و  بطور خاص از فولاد مبارکه که در سطح کشور خوش درخشید و احساس مسئولیت کرد قدردانی میکنم.

وی تصریح کرد: این شرکت هم از جهت تامین اکسیژن رایگان و هم از جهت سایر کمکهایی که برای تجهیز بیمارستان های استان مورد نیاز بود کمک کرد که ما واقعا  قدردان این تلاشها هستیم.

صالحی ادامه داد: این کشور با وحدت و همدلی بحرانهای سخت را پشت سر گذاشته و انشا الله این بحران را هم با وفاق و همدلی که بین آحاد جامعه از صنعت گرفته تا بخشهای خدمتی پشت سر میگذارد.

امام جمعه مبارکه نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد گفت:

 به حمد الله فولاد مبارکه در همه زمینه ها نقش ارزنده ای داشته که یکی از آنها کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: انشا الله خداوند به توفیقات این مجوعه بیفزاید و امیدوارم این تعامل بین اقشار مختلف شهرستان و فولاد مبارکه باقی بماند.

شایان ذکر است شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود تا کنون  100 میلیارد تومان بودجۀ برای تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان و برخی مناطق کم‌ برخوردار کشور به‌منظور خرید تجهیزات موردنیاز درمان مبتلایان به بیماری کرونا اختصاص داده است.

    

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر