کد خبر: 1032054
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
مدیرکل کمیته امداد اصفهان:
کریم زارع گفت: ۴۸۶۲فرزند مددجوی اصفهانی در حال تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هستند و از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض تحصیلی و شهریه دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و تحصیل فرزندان خانوارهای تحت پوشش یکی از راه های توانمندسازی این خانوارهاست، گفت: فرزندان مددجویان اصفهانی هم در دوران دانش آموزی و هم در دانشجویی از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۸۶۲ فرزند مددجوی اصفهانی در حال تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هستند.

زارع همچنین گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان کمک هزینه های بلاعوض تحصیلی و شهریه به این دانشجویان اختصاص یافته و برنامه دیگری نیز برای پرداخت چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به این عزیزان تدوین شده که مراحل اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

پیش از این نیز آرش محمد حسینیان، معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان با یادآوری خدمات ارائه شده توسط این نهاد برای موفقیت فرزندان مددجو در آزمون ورودی دانشگاه ها، تعداد دانش آموزان تحت حمایت بهره مند از این خدمات در کنکور امسال را ۴۵۰ نفر اعلام کرده و گفته بود: ۷۵ نفر از این دانش آموزان موفق به کسب رتبه های زیر ۵۰۰۰ شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر