کد خبر: 1032038
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
به مناسبت روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم محمدی مسوول هماهنگی عقیدتی سیاسی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل روز یکشنبه در این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل پرستاران در ساختار درمانی افزود: تمامی کارکنان بخش درمان به خصوص پرستاران هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن و به ویژه در روزهای کرونایی و مبارزه با این ویروس منحوس در حال جانفشانی و ایثارگری بوده اند و خدمات ایشان بر کسی پوشیده نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان اظهار کرد: در مورد ارزش و همچنین حساسیت شغل پرستاری هرچقدر بگوییم کم گفته ایم و باید از این عزیزان به نحو احسن تجلیل و قدردانی کرد زیرا که از جان و سلامتی مردم در این روزهای حساس حراست می کنند.

در ادامه مراسم فرماندهان و روحانیون ارتشی از بخش های مختلف بیمارستان امام علی (ع) بازدید و از پرستاران حاضر در بخش ها تجلیل و قدردانی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام کاظم محمدی مسوول هماهنگی عقیدتی سیاسی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل، امیر سرتیپ دوم امیر حسین شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرم فرمانده پدافند هوایی شمال غرب کشور و دکتر ساسان محسنی، رییس بیمارستان منطقه ای امام علی ارتش حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر