کد خبر: 1032037
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجمملس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید به عنوان اساس توسعه جامعه گفت: در این راستا طرح بازنگری قانون تعیین حریم برای واحدهای تولیدی در مجلس بررسی می شود.

غلامرضا نوری  با اشاره به وضعیت تراکم جمعیتی فعلی و فعالیت های روز جامعه و اینکه وجود قانون حریم با سبقه تاریخی طولانی، عملا دست و پای تولید را درک شور بسته است، افزود: بازنگری طرح قانون حریم برای واحدهای تولیدی و صنعتی در مجلس به زودی بررسی می شود.

وی اظهار کرد: در شهرستان بستان آباد عبور لوله نفت و گاز و آزادراه و جاده ترانزیت و دکل های برق، چندین روستا را به دلیل وجود قانون قدیمی حریم برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای اشتغالزایی و تولیدی دچار مشکل کرده است .

وی با بیان اینکه نقش تولید در توسعه زیرساخت های اقتصادی و قطع وابستگی غیرقابل انکار است، اضافه کرد: باید تلاش شود بسترهای لازم را برای راه اندازی واحدهای اشتغال زا و سرمایگذاری در کشور تسهیل شود.

نوری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در بودجه سال آینده برای تولید دانش بنیان توجه زیادی شده است، گفت: طرح تسویه بدهی ارزی شرکت ها از اولویت های مجلس خواهد بود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز و به دلیل نزدیکی به مرکز آذربایجان شرقی شمار قابل توجهی از واحدهای تولید خرد و متوسط این استان را در خود جای داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر