کد خبر: 1031979
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: طی سال‌های گذشته خیلی‌ها زحمت کشیدند تا کشتی ایران به این جایگاه برسد.
محمد بنا در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون کشتی که از او و منصور برزگر نیز تجلیل شد، اظهار کرد: جا دارد میلاد حضرت زینب را تبریک بگویم. یکسال است که کرونا می‌تازد و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان‌ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می‌کشند.

بنا ادامه داد: در این سال‌ها خیلی برای بچه‌ها از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم، اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است. ۱۵ یا ۱۶ سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گداشتم. هیچ منتی سر کشتی ندارم، چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم و وقتی مزد می‌گیریم نباید منت بگذاریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: من دنبال تجلیل نیستم، اما این مراسم خیلی برای من ارزشمند است و باعث محبت بیشتر می‌شود. در این سال‌ها به تنهایی کاری انجام ندادم و خیلی‌ها زحمت کشیدند تا در کشتی آزاد و فرنگی به این جایگاه برسیم و من مقابل شما بایستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: از دبیر خیلی ممنونم که در این مراسم و در این چند ماه کار‌های بزرگی انجام داده است. امیدوارم همینطور شرایط عالی پیش برود و کرونا را شکست بدهیم تا دوباره شاهد جنب و جوش در خانه کشتی باشیم و در المپیک نیز کشتی ایران افتخارآفرین شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار