کد خبر: 1031940
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:
سرهنگ علی قمیان از توزیع ۵۳ هزار و ۶۱۳ بسته کمک معیشتی در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در گفت‌وگو یی با اشاره به آخرین عملکرد اجرای طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح به منظور غربالگری جمعیت استان اصفهان در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون ۴۸ درصد از مردم استان اصفهان در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» غربالگری شده‌اند، ابراز داشت: بر این اساس تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۴۳ خانواده با جمعیت دو میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۹۷ نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به غربالگری صورت گرفته ۲۰۲ هزار و ۹۹ شهروند در معرض ابتلاء به کرونا شناسایی شده است، ادامه داد: تاکنون ۷۹ هزار و ۲۵۶ بسته بهداشتی تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۳ هزار و ۶۱۳ بسته کمک معیشتی نیز به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

سرهنگ قمیان با اشاره به اهدای ۲۵ هزار و ۳۶ بسته حمایتی به نیازمندان استان اصفهان در طرح «حافظان سلامت محلات» افزود: همچنین سرکشی از ۳۴ هزار و ۱۳۶ واحد صنفی در محلات انجام شده است.

وی با اشاره به ارشاد ۲۵۶ هزار و ۳۱۸ شهروند استان اصفهان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همچنین از ابتدای آذر ماه تاکنون ۲۷۴ تور کنترل سلامت محور در اصفهان فعال شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار