کد خبر: 1031925
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرزخبرداد
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۵ دی ماه سال جاری خبر داد.

سرگرد پاسدار ابراهیم نوروزی فر از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز خبر داد و گفت: اصحاب رسانه تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بارگذاری آثار اصحاب رسانه کشور در سایت ABOOZARH.IR بیان کرد: بسیاری از خبرنگاران موفق به ورود، ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود در این سامانه نشدند و تقاضای تمدید مهلت ارسال آثار را داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: در این راستا و بر اساس تصمیمات گرفته شده در کمیته برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز، مهلت ارسال آثار تمدید شد تا در این مدت اصحاب رسانه بتوانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

پاسدار نوروزی فر ضمن قدردانی از خبرنگارانی که موفق به ثبت‌نام در سایت مذکور شده‌اند افزود: تمامی اصحاب رسانه آثار خود را در قالب CD یا DVD به صورت حضوری و در ساعات اداری به دبیرخانه جشنواره، به نشانی: کرج، چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه توجه داشته باشند که درج مشخصات کامل خبرنگار شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام رسانه، محور و بخش‌های موردنظر و یک فایل عکس کاری یا پرسنلی در لوح فشرده‌ای که به دبیرخانه تحویل می‌دهند الزامی است. شرکت‌کنندگان در بخش عکس حتماً فایل اصل تصاویر ارسالی را به دبیرخانه تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور توضیح داد: چنانچه تا زمان اختتامیه جشنواره، استان البرز در وضعیت سفید قرار گیرد مراسم تقدیر از برگزیدگان به صورت حضوری و در غیر این صورت در ۲۲ بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پاسدار نوروزی فر یادآور شد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مؤمنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی محورهای این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر (در مجموع ۹ اثر) به این جشنواره ارسال کند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خبر، گزارش مکتوب، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، موشن گرافیک و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. آثار ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی ۱۵ بهمن سال ۹۸ الی ۳۰ آذر ۹۹ از طریق رسانه‌های رسمی منتشر شده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار