کد خبر: 1031906
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
امام‌جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی با اشاره به کمک‌های خیران استان در گمنامی، گفت: باید روحیه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، به دور از هیاهو و تبلیغات در جامعه حاکم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم  در آیین توزیع سه هزار بسته معیشتی توسط کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان شرقی، با تاکید بر اهمیت توجه به نیازمندان در ایام کرونا، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی توسط نمایندگی آستان قدس در استان و با کمک فردی که حاضر نشده نامش هم گفته شود، تهیه و توزیع می‌شود.

 وی با اشاره به همت مردم و خیران در راستای کمک به نیازمندان، گفت: چنین مردم و چنین خیرانی داریم و باید این روحیه ارزشمند، به دور از هیاهو و تبلیغات در جامعه حاکم شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به سخنان خود در برنامه پیام جمعه خاطرنشان کرد: در این برنامه تاکید کردم که در ایام قدیم، همسایه از همسایه و فامیل از فامیل خبر داشته و می‌دانستند که نیازهایشان چیست، امروز هم باید به این نکته توجه کرده و به چنین کارهای خیری رونق دهیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با قدردانی از خیران و مردم و تمامی افرادی که در این روزهای کرونایی از نیازمندان دستگیری می‌کنند، گفت: خداوند این مردم را سربلند کند و امیدواریم در ایام ولادت عقیله‌العرب، حضرت زینب کبری و شب چله، ایام با سعادتی را سپری کنند.

امروز سه هزار بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم کالای اساسی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نقاط مختلف استان جهت توزیع بین نیازمندان، ارسال شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر