کد خبر: 1031822
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج خبرداد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: در ساعات منع تردد دیشب حدود ۴۰۰۰ راننده متخلف در این شهرستان اعمال قانون شدند.

حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: از اول آذر شاهد اعمال محدودیت‌های ترددی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح هستیم که طی امروز و فردا به خاطر جلوگیری از دورهمی‌های شب یلدا به هشت شب تا چهار صبح تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: طی سه هفته ابتدایی آذرماه همکاری مردم برای رعایت محدودیت‌های ابلاغ شده خوب بود ولی در هفته چهارم باز شاهد افزایش ترددها در ساعات منع تردد بودیم.

این مسئول تاکید کرد: طی سه هفته اول آذرماه میزان تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در مقایسه با ماه‌های قبل ۸۰ درصد کاهش داشته است.

رحمتی پور اضافه کرد: برای اینکه مردم ملزم به رعایت محدودیت‌ها شوند، پلیس اقدامات سختگیرانه ای انجام می‌دهند و علاوه بر جریمه متخلفان از طریق دوربین‌های مستقر در سطح شهر، عوامل پلیس هم این افراد را جریمه می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس در ساعات منع تردد دیشب حدود ۴۰۰۰ راننده متخلف در کرج اعمال قانون شده و هر یک ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج توضیح داد: خودروهای کادر بهداشت و درمان، ناوگان عمومی و افرادی که شب کار هستند از اعمال قانون و جریمه معاف هستند به شرطی که اسامی آنها از طریق محل کارشان به فرمانداری ارائه شده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار