کد خبر: 1031814
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: 15 سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با 300 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز رزمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه کنترل پروژه سایت های ارتباطی روستایی در اردبیل برگزار و آخرین وضعیت 15 سایت ارتباطی در مناطق مختلف استان بررسی شد.

وی بیان کرد: سایت های ارتباطی روستاهای دولت آباد مهرورز و گورچین لو شهرستان پارس آباد، روستای هشنه شهرستان نمین، روستای مجید آباد شهرستان نیر، روستای تک قویی و قره پیران شهرستان اصلاندوز و روستای خان بلاغی شهرستان گرمی راه اندازی شده و آماده بهره برداری است و هشت سایت ارتباطی روستایی در شهرستان های اردبیل، خلخال، کوثر و گرمی در مرحله نصب تجهیزات است.

بهروز رزمی با بیان اینکه 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات USO برای راه اندازی سایت های مذکور هزینه شده، افزود: همه سایت های مذکور مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتباطی هستند و علاوه بر محل ایجاد سایت، برقراری پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت سیار را در روستاهای اطراف نیز شاهد هستیم.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی که در اجرای پروژه ها همکاری داشتند، تصریح کرد: مشکلات و موانع ایجاد سایت ها با برگزاری جلسات مشترک با شرکت برق منطقه ای، فرمانداری ها و سایر دستگاه های اجرایی مرتفع شد و نیاز است برای ارتقای شاخص های ارتباطی، همه دستگاه های اجرایی از مجریان پروژه ها حمایت کنند تا دسترسی همگانی به پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت تحقق یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر