کد خبر: 1031810
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر بالاتر از میانگین جمعیتی و استحقاق این شهرستان در بهره‌مندی از اعتبارات ملی و استانی بیش از سه برابر سهم واقعی خلخال و کوثر تخصیص اعتبار به این مناطق انجام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی که به همراه استاندار اردبیل از پروژه‌های در حال اجرای خلخال بازدید می‌کرد، اظهار کرد: جنوب استان اردبیل یکی از مناطق اولویت‌دار در اجرای طرح‌های زیربنایی و توسعه گردشگری است که با مشارکت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری طرح‌های خوبی در این منطقه در حال اجراست.

وی به چندین پروژه راهسازی در جنوب استان و بهره‌مندی آنها از منابع ملی اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل این محورها خلخال را از بن‌بست خارج کرده و با سه استان گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی مرتبط می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل در کنار توجه جدی به احداث بزرگراه در جنوب استان طرح‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری در اولویت حمایت قرار دارد که نمونه آن پروژه گردشگری بام خلخال است.

شایقی بیان کرد: در جنوب استان اردبیل طرح‌های متعدد گلخانه‌ای به ویژه پرورش گل رز هلندی و محصولات صیفی و جالیزی مورد حمایت جدی قرار گرفته و جهاد کشاورزی تسهیلات مناسبی را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: محرومیت‌زدایی و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و نیمه‌تمام در اولویت بودجه ۱۴۰۰ قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر