کد خبر: 1031416
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
یکی از گنده لات‌های ورامین که متهم است با همدستی ۱۸‌نفر از نوچه‌هایش رقیب عشقی‌اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ۲۹‌تیر‌سال‌۹۸، مأموران پلیس ورامین از درگیری منجر به قتل در یکی از میدان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. اولین بررسی‌ها نشان داد درگیری بین یکی از گنده‌لات‌های شهر به نام غلام و نوچه‌هایش با چند مرد جوان بوده و در آن درگیری سیامک ۲۷‌ساله با شلیک دو گلوله به قتل رسیده‌است. همچنین دو نفر از دوستان مقتول نیز زخمی و راهی بیمارستان شده بودند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مأموران با بررسی تلفن همراه مقتول دریافتند او با زن جوانی به نام هاجر رابطه داشته است. همچنین مشخص شد اختلاف مقتول و غلام بر سر رابطه با هاجر رقم خورده است.

به این ترتیب غلام ۲۶‌ساله با چند سابقه کیفری بازداشت شد. او در پلیس آگاهی به قتل با همدستی ۱۸‌نفر از نوچه‌هایش اقرار کرد و گفت: «با سیامک رفیق بودم تا اینکه متوجه شدم او با زن جوانی به نام هاجر رابطه دارد. من آن زن را می‌شناختم و به او علاقه‌مند بودم این شد که از او خواستم رابطه‌اش را با هاجر قطع کند، اما او اهمیتی نمی‌داد و دست بردار نبود. قبل از این اختلاف من و سیامک برای هم در اینستاگرام کری‌خوانی می‌کردیم، اما وقتی پای هاجر به زندگی او باز شد سیامک در اینستاگرام بیشتر کری‌خوانی می‌کرد. این لجبازی‌های باعث کینه شد تا اینکه نقشه قتل او را کشیدم.»

متهم در خصوص قتل گفت: «برای انجام نقشه از نوچه‌هایم خواستم برایم یک اسلحه تهیه کنند. این گذشت تا شب حادثه. آن شب وقتی فهمیدم سیامک در نمایشگاه یکی از دوستانش قرار ملاقات دارد، از این فرصت استفاده کردم و همراه دوستانم با اسلحه، چاقو و قمه به آنجا رفتیم. دوستانم به محض اینکه با سیامک مواجه شدند به او حمله کردند، سپس خودم با اسلحه کلاشنیکف دو گلوله شلیک کردم. بعد از شلیک گلوله‌ها، دوستانم خودروی مقتول و دوستانش را آتش زدند و گریختیم.» بعد از این اظهارات، ۱۸‌متهم دیگر نیز بازداشت شدند و همگی به جرمشان اقرار کردند. با اقرار متهمان، غلام به اتهام مباشرت در قتل و ۱۸‌متهم دیگر نیز به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند. پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات، به اتهام محاربه به دادگاه انقلاب فرستاده شد سپس به اتهام قتل عمد با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم، به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهمان بعد از تعیین وقت در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار