کد خبر: 1031377
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در همه بخش‌های ورزش مثل ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، توسعه زیر ساخت‌ها و آمایش سرزمین نیز چالش‌هایی وجود دارد که برای مواجهه با آن‌ها نیازمند برخورداری از پشتوانه علمی و پژوهشی هستیم.
گزارش جوان آنلاین  و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در هشتمین جلسه هم اندیشی سالانه شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور ضمن تبریک روز پژوهش به فعالان این عرصه، گفت: از همه استان‌ها که به امر پژوهش، مراوده و تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی و گفتگو با شخصیت‌های علمی توجه دارند تشکر می‌کنم.

او با بیان این که حوزه‌های کاری جوانان و ورزش بسیار گسترده و متنوع است، اظهار داشت: به همین دلیل نیازمند فعالیت‌های پژوهشی هستیم تا در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها و همچنین برنامه ریزی‌ها بهره‌مند شویم.

احمدی با بیان این که حوزه جوانان پر چالش است و مخاطب آن توقعات زیادی دارند، افزود: ما باید بتوانیم پاسخگوی این مخاطبان باشیم که محور عمده و اصلی برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان تحقیق و پژوهش با محوریت و اعلام نیاز معاونت امور جوانان است تا بتوان بر اساس دانسته‌ها و یافته‌های پژوهشی و مطالعاتی برنامه‌ها را به پیش ببریم.

وی به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: در همه بخش‌های ورزش مثل ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، توسعه زیر ساخت‌ها و آمایش سرزمین نیز چالش‌هایی وجود دارد که برای مواجهه با آن‌ها نیازمند برخورداری از پشتوانه علمی و پژوهشی هستیم.

احمدی گفت: نیاز داریم تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی مستمر باشد تا از بخش‌های مدیریتی برای پاسخگویی به نیاز‌های مخاطبان و جلب رضایت مردم حمایت کنیم.

وی به برنامه هفتم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: در آستانه تدوین این برنامه هستیم که لازم است مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی و هم استان‌ها ما پیشنهادات خود را تا پایان دی ماه برای گنجاندن در پیش نویس این برنامه ارائه کنند. هر مقدار بتوانیم از ظرفیت‌های برنامه هفتم توسعه کشور استفاده کنیم برای هر دو حوزه ورزش و جوانان راهگشا خواهد بود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از همه استان‌ها که با همه محدودیت‌ها و مضایق چراغ پژوهش را روشن نگه داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم و برای همه آن‌ها آرزوی توفیق دارم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار