کد خبر: 1031369
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
قائم مقام شهردار ارومیه:
عدل دوست گفت: در راستای ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری، سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی https://khedmat.urmia.ir راه اندازی شده تا شهروندان بدون حضور در این نهاد، خدمات لازم را دریافت کنند.

غلامرضا عدل دوست با بیان اینکه سامانه برای رفاه شهروندی و پیشگیری از شیوع کرونا و تحقق شهر هوشمند طراحی شده است، اظهار داشت: طی ۲ هفته گذشته از اجرای طرح شهروند سپاری، ۴۵۴ گواهی پاسخ استعلام بانک ها و دفاتر ارایه شده است.

وی بیان کرد: کاهش تردد شهروندان، ارتقای کیفیت خدمات، به حداقل رساندن خطاهای انسانی و تخلفات احتمالی، تسهیل در نظارت مدیران بر فرایند امور اداری و رصد برخط امور از جمله اهداف ارائه خدمات به صورت الکترونیک است.

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: سامانه شهروندسپاری در شهرداری اجرا می‌شود و به حداقل رساندن مراجعه مردم به شهرداری به ویژه در ایام شیوع کرونا، تسهیل در روند فرایندهای اداری از جملات اهداف عمده راه اندازی این سامانه است.

عدل دوست تاکید کرد: سامانه شهروندسپاری در مناطق یک و پنج شهرداری ارومیه راه اندازی شده، و در فاز نخست اجرای آن، استعلام‌های بانک و نقل و انتقال های املاک غیرحضوری و الکترونیکی شده که این ۲ امور بیشترین مراجعه مردمی را بعد از درخواست ها برای اخذ پروانه ساخت به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: سامانه شهروندسپاری درسایر مناطق شهری ارومیه نیز راه اندازی می شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر