کد خبر: 1031347
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
علی نیکزاد در پاسخ به تذکر یک نماینده مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور به مجلس توهین بزرگی کرده است، گفت: کسی که این صحبت‌ها را بیان می‌کند، حقوقدان‌ است و نباید از این الفاظ استفاده کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جریان بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری طی تذکری اظهار داشت: آقای رییس جمهور در چند سخنرانی اخیر این موضوع را مطرح کرده که دولت فقط از من دستور گرفته و تبعیت می‌کند. در صحبتی دیگر هم بیان کرده قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مضر است. این توهین بزرگی به مجلس است.

وی افزود: وقتی ۲۹۰ نماینده قانون تصویب می‌کنند و بعد از آن شورای نگهبان آن را تایید می‌کند استفاده از کلمه مضر توسط رییس جمهور بدان معناست که ایشان همه فکر و نگاه و کار مجلس شورای اسلامی را خلاف و نسنجیده می‌داند، لازم است در این مواقع رییس مجلس بی‌تفاوت نبوده و از رییس جمهور بپرسند که چرا رییس جمهور این صحبت‌ها را بیان می‌کنند؟

صباغیان عنوان کرد: ضمن این‌که باید احترام رییس جمهور را نگه داریم اینگونه مواضع، مجلس شورای اسلامی را نزد افکار عمومی بسیار تضعیف می‌کند و تصمیماتش را کارشناسی شده نمی‌بیند.

در ادامه علی نیکزاد رییس جلسه در پاسخ به تذکر صباغیان عنوان کرد: شاید مجلس شورای اسلامی نمی‌خواهد وارد حاشیه شود اما کسی که این صحبت‌ها را بیان می‌کند، حقوق‌دان است و نباید از این الفاظ استفاده کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار