کد خبر: 1031322
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یکی از برج‌های خیابان مهستان پایتخت و نجات ۳۵ نفر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت دو بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک غرب خیابان مهستان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود برج‌های بلند در این محله، آتش‌نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو‌های تجهیزات تنفسی و تشک نجات، به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تهران بیان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف یک مجتمع ۱۱ طبقه مسکونی، در یکی از اتاق‌خواب‌ها به وسعت ۴۰ متر آتش‌سوزی رخ داده و شعله‌ها در حال سرایت به دیگر واحد‌ها است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه‌پله‌ها وارد مجتمع می‌شوند و ضمن خاموش کردن آتش، با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر برای نجات محبوسان احتمالی، وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده و ۳۵ نفر که بیشتر زنان و مردان مسن بودند، با کمک آتش‌نشانان از طبقات بالاتر که درگیر دود و آتش بودند، نجات پیدا کردند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار