کد خبر: 1031231
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
صدرالحسینی:
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: به نظر می رسد که جریان های مخالف بن سلمان اقداماتی جدی علیه این حکومت انجام می دهند. جریان ها و گروه های مخالف بن سلمان، حرکت های خودشان را تشدید می‌کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سید رضا صدر الحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا، در خصوص انفجار نفتکش انگلیسی در بندر جده عربستان که صبح امروز رخ داد، اظهار داشت: با توجه به مسائلی که در بین حکومت قبیله ای عربستان وجود دارد و با توجه به تشدید اختلافات به نظر می رسد که جریان های مخالف بن سلمان اقداماتی جدی علیه این حکومت انجام می دهند. جریان ها و گروه های مخالف بن سلمان، حرکت های خودشان را تشدید می‌کنند.

وی افزود: در حقیقت با تشدید اقدامات خود، به مهم ترین ستون اقتدار و توانمندی سعودی که همان صنعت نفت است ضربات جدی وارد می‌کنند؛ بر این اساس به نظر می رسد که هر گونه اشاره خرابکاری به جریان های خارج از عربستان فرافکنی است.

این کارشناس مسئول غرب آسیا در پایان افزود: عربستان باید اشکال را در درون خود مشاهده کند. این جریان های مخالف، اقدامات رادیکالی را انجام می دهند و این هم به خاطر فشار عربستان به مخالفین قانونی خودش است.

 
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار