کد خبر: 1030809
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
سید عبدالحمید احمدی در کنفرانس ملی "تازه‌های علوم ورزش و سلامت" گفت: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ‌گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و دانشگاه ایلام با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور ، علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، علی اکبری ریئس دانشگاه ایلام مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی "تازه‌های علوم ورزش و سلامت" در دانشگاه ایلام بصورت حضوری و برخط برگزار شد.

سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با قدردانی از همکاری همه جانبه علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و تقدیر از زحمات دعلی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برای برگزاری این کنفرانس، تأکید کرد:در دولت تدبیر و امید شاهد یک تحرک جامع و مؤثر در توسعه ورزش دانشجویی بوده‌ایم و زیرساخت‌های لازم برای اعتلای ورزش قهرمانی و همگانی در این حوزه فراهم شده است.
وی در ادامه به موضوع نقش رسانه در ترویج ورزش همگانی پرداخت و با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ‌گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشوراست، تأکید کرد: این موضوع برای توسعه کشور راهبردی و اولویت‌دار است .

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، یادآور شد: نیروی انسانی برای اینکه از آمادگی برخوردار باشد، باید از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشد، که این مهم از طریق ورزش که هم کمک هزینه است و هم سریع انجام می‌گیرد، محقق می‌شود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بر اساس رسالتی که دارند باید در زمینه فرهنگ‌سازی، آموزش، اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت مؤثر مردم نقش محوری داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار