کد خبر: 1030716
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
معاون فنی اورژانس کشور تمهیدات سازمان اورژانس برای زمستان را تشریح کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حسن نوری معاون فنی اورژانس کشور درخصوص طرح زمستانی اورژانس توضیح داد: هر سال ما از ابتدای زمستان یا کمی زودتر شاهد به دلیل تغییرات جوی شاهد تغییراتی در حوادث ترافیکی هستیم و مشکلات جدیدی علاوه بر مسائل در ماه‌های دیگر در فصل زمستان ایجاد می‌شود.

وی گفت: همین موضوع باعث می‌شود همه دستگاه‌های امدادی شامل اورژانس، هلال احمر، پلیس و آتش‌نشانی و راهداری و بقیه دستگاهی که به صورت مستقیم با این برنامه مرتبط هستند برای خدمت‌رسانی همچنین برنامه‌ریزی می‌کنند و در یک رزمایش برنامه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. امروز هم این برنامه در تهران و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

نوری افزود: علیرغم اینکه مسئله کرونا مشکلات زیادی را برای همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی ایجاد کرده و تمام نظام سلامت درگیر این بیماری هستند تمهیدات زمستانه اندیشیده شده است.

نوی خاطرنشان کرد: سازمان اورژانس کشور ۱۲ شهید عزیز تقدیم کرد که ۹ نفر در درگیری با بیماری کرونا و سه نفر هم در حوادث ترافیکی شهید شدند.

نوری تصریح کرد: امروز ۴۶ بالگرد اورژانس داریم که به مردم خدمت می‌کنند و نقش بسیار مهمی در حوادث ترافیکی دارند.

معاون فنی اورژانس گفت: ۶۸ اتوبوس آمبولانس برای حوادث پرتلفات و ۳۴۶ موتور آمبولانس کنار پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس سبک در قالب پایگاه‌های شهری و جاده‌ای به مردم خدمت می‌کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار