کد خبر: 1030702
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:
حجت الاسلام ولمسلمین شاهرخی در پیامی با تسلیت رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رحمت الله علیه) گفت: خدمات شایسته آیت الله یزدی به انقلاب در خاطر مردم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی،در پی حلت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رحمت الله علیه) پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی«رحمه الله علیه» رئیس جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مؤثر ادوار مختلف مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

این فقیه انقلابی که از پیشگامان نهضت اسلامی علیه رژیم ستمشاهی و یار صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و در راه مبارزه با طاغوت متحمل زندان، شکنجه و تبعید گردید در عمر پربرکت خویش علاوه بر داشتن مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان و امامت جمعه تهران، منشأ خدمات برجسته ای بودند که می توان از تألیفات ارزشمند و همتی بلند در تربیت طلاب حوزه علمیه قم از فعالیت های  اندیشمندانه این عالم فرزانه نام برد.

مجموعه این امور کارنامه پرافتخاری است که در نزد خداوند اجری شایسته خواهد داشت و یقیناً در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب ارتحال این روحانی پرتلاش را به حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) و مراجع عالیقدر و جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه، و فرزندان مکرم آن مجاهد نستوه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن عالم با بصیرت علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را  درخواست می‌نمایم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار