کد خبر: 1030603
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
استاندار لرستان تأکید کرد؛
خادمی بر ضرورت تسریع در روند اجرای طرح دهکده گردشگری سلامت لرستان تدکید کرد و گفت: این دهکده در تقویت خدمت رسانی به مردم نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، سید موسی خادمی، امروز(19 آذر) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح دهکده گردشگری سلامت مخملکوه خرم آباد، اظهار داشت: دهکده‌های سلامت می تواند نقش مهمی در تقویت خدمت رسانی به مردم داشته باشند. 

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت ایجاد طرح های گردشگری و گسترش صنعت توریسم در استان،  افزود: تسریع در رفع مشکلات طرح دهکده گردشگری سلامت مخمل کوه خرم آباد ضروری است. 

وی با تقدیر از دستگاههای اجرایی ، نظارتی و انتظامی که در این زمینه همکاری داشته اند، افزود: در سایه این همکاری های روند اجرای طرح پیشرفت خوبی داشته استو

خادمی با اشاره به درخواست سرمایه گذار مبنی بر گسترش طرح و محدوده آن دستور، اظهار کرد: نظر به اهمیت طرح مذکور، دستگاههای مرتبط و از جمله منابع طبیعی و میراث فرهنگی در صورت ضرورت پس از بررسی و نظر کارشناسی بطور قانونی نسبت به واگذاری زمین بیشتر به این مجموعه  اقدام کنند. 

استاندار لرستان درخصوص ایجاد راه دسترسی به این مجموعه توریستی و گردشگری گفت:  با مشارکت ادارات کل راهداری و میراث فرهنگی ظرف یک هفته مناسب ترین نقشه راه ارتباطی با طراحی مناسب و ضمن لحاظ کردن روستای مجاور توسط مشاورین مجرب و با کارشناسی لازم ، تهیه شود.

 گفتی است، در این جلسه که با حضور ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خرم آباد، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان و مدیران کل دستگاههای، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، راهداری و سرمایه گذار طرح برگزار شد، موضوع  مشکلات این پروژه  از جمله راه دسترسی و اراضی موردنیاز آن  بررسی شد. 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار