کد خبر: 1030564
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان:
سرهنگ "محمدرضا محمدی" اظهار داشت: طی 2 هفته گذشته و پس از اجرای طرح محدودیت های کرونایی ، 138 خودرو با پلاک مخدوش توقیف شدند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان ضمن تشکر و قدرداني از همراهي و همکاري حداکثري مردم با فرهنگ استان طی 2 هفته گذشته در اجراي طرح محدوديت هاي تردد در ایام کرونا گفت از ابتدای طرح تاکنون 138 خودروي پلاک مخدوش توقيف و بيش از 800 خودرو به همين علت توسط دوربين ها و ماموران پليس اعمال قانون و رانندگان آنها احضار شدند.

وی افزود: بر اساس ماده 720 قانون مجازات اسلامي، هرگونه تغيير و دستکاري در پلاک جرم است و با مجرم برابر قانون رفتار خواهد شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: هر گونه دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک خودرو یا برداشتن آن جرم محسوب می شود و خط قرمز پلیس است و این افراد بدانند به مراجع قضائی معرفی و 6 ماه تا یک سال حبس در انتظار آنها می باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان بار دیگر از تعامل و همکاری مردم فهیم اصفهان در اجرای طرح های محدودیت تردد در ایام کرونا تقدیر کرد و تصریح کرد: امید است با کاهش تردد ها و رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر