کد خبر: 1030556
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:
امیر زاغیان گفت: در راستای تفاهمنامه تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۳ هزار واحد در شهر جدید فولادشهر و ۶۰۰ واحد در شهرستانهای تیران، گلپایگان، شهرضا و لنجان تامین زمین شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای تفاهمنامه همکاری فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش برای تامین مسکن فرهنگیان طی قراردادی یک قطعه زمین در شهر تیران با کاربری مسکونی به میزان ۱۲ هزار و ۲۹۱ مترمربع جهت احداث ۱۰۱ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط که از طریق سامانه طرح اقدام ملی فرهنگیان ثبت نام نموده‌اند به صورت اجاره واگذار شد.

وی افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای مصوبات یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان و تعامل با آن اداره، در شهرستان‌های تیران‌وکرون، گلپایگان، شهرضا و لنجان متعهد به واگذاری اراضی دولتی به تعاونی مسکن فرهنگیان شده است. که خوشبختانه در شهر تیران با همکاری مسئولان محلی، زمین در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان تیران‌و‌کرون موظف است ظرف مدت شش ماه اقدام به ارائه طرح معماری واحدها براساس بخشنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ پروانه و شروع عملیات عمرانی نماید.

وی با بیان اینکه این اراضی از زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران است گفت: تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی این اراضی تامین شده است و تعاونی مسکن فرهنگیان مشکلی در این خصوص نخواهد داشت.

زاغیان خاطرنشان کرد: این قرارداد به منزله قرارداد اجاره موقت بوده و پس از ساخت تمامی واحدها، قرارداد اجاره یا فروش اقساطی با بهره‌بردارِ معرفی شده که طبق ضوابط و مقررات واجد شرایط باشد تنظیم خواهد شد

 

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار