کد خبر: 1030521
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ترور شهید محسن فخری زاده از سوی نظام سلطه به معنای مقابله آشکار و مستقیم با نظام اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی  در یادواره شهدای هسته ای در شهرستان بناب، افزود: این اقدام دشمنان اسلام و انقلاب از همان روزهای اول انقلاب وجود داشته و در سال های اخیر به سمت حذف نخبگان علمی و هسته ای کشور سوق داده شده است.

وی اظهار کرد: اثرگذاری علمی و معنوی دانشمندان هسته ای همچون شهید فخری زاده ها موجب شده  است دشمن از تمام حربه ها با هدف ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی استفاده کند، اما هرگز به این هدف پلید خود دست نخواهد یافت.

نجفقلی زاده  ادامه داد: اگر امروز شاهد تلاش دشمن برای ایجاد شیعه هراسی و ایران هراسی در جهان هستیم، به خاطر ترس از افکار دانشمندان هسته ای، پیشرفت موشکی، هسته ای و فناوری جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون که بیش از چهار دهه از آن می گذرد، همه محاسباتش درباره ایران اشتباه از آب در آمده است، چون مردم و ملت ایران با تبعیت از رهبر انقلاب و با الگو گرفتن از ایشان، درس شجاعت، شهامت و استقلال فکری و سیاسی را آموخته اند و هیچ گاه از زیادی عده دشمن نمی ترسند.

وی قدرت غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را پوشالی خواند و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس این پیام را به ما داد که ما می توانیم و امروز نیز دشمن از به زبان آوردن اسم ایران به شدت هراس دارد، چه برسد به قدرت موشکی، نظامی و علمی ایران اسلامی که حاصل جان فشانی های فخری زاده ها، تهرانی مقدم ها و سلیمانی هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر