کد خبر: 1030455
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
چهارمین مرحله از توزیع اقلام نوع دوستانه قرارگاه رزمایش همدلی و مواسات باحضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت عمران و رئیس نیروی انتظامی شهرجدید هشتگرد، معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ، رؤسای کمیته امداد استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ و دیگر مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفدری امام جمعه شهرجدید هشتگرد ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای تمامی کسانی که بدون ادعا باری را از دوش مردم کم می کنند در چهارمین نشست هم‌اندیشی قرارگاه رزمايش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که به نام دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده نامگذاری شده است، اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مردمی به نیازمندان و افرادی که از ویروس کرونا صدمه دیده اند می باشد.
ایشان اضافه گرد: تاکنون قدم های مؤثری با کمک و حمایت تمامی نهادها و مردم برداشته شده است و با ادامه این روند شاهد رخداد اتفاقات خوبی برای شهروندانی که توانایی تأمین نیازهای اولیه خود را باتوجه به شرایط موجود ندارند خواهیم بود.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین صفدرى ادامه داد: قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در سه دوره پیشین فعالیت خود در راستای بهبود شرایط متأثر از بحران شیوع ویروس کرونا با همکاری نهادهای مختلف، خیرین و فعالان اجتماعی در شهرجدیدهشتگرد با شناسایی مستمندان و خانواده هایی که تحت تاثیر این ویروس زندگی آنها دچار نوسان گردید توانست با تلاش و همت ۲۰۰۰ بسته معیشتی و 15000 پرس غذای گرم در دو مرحله ابتدایی طرح در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان و همچنین در آستانه ولادت کریم اهل بیت (ع) آماده و توزیع نماید.
همچنین در مرحله سوم رزمایش 1500 بسته معیشتی به همراه 3000 پرس غذای گرم تهیه و به همراه 8 دستگاه تبلت و 8 کمک هزینه خرید جهیزیه مابین نیازمندان شناسایی شده طرح توزیع گردید.
رئیس شورای سیاست گذاری قرارگاه اذعان داشت: در مرحله چهارم این رزمایش توانستیم با همیاری دفتر امام جمعه، مرکز نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری، شرکت عمران، شورای اسلامی و کمک های مردمی 700 بسته معیشتی به همراه 18 دستگاه تبلت و 18 کمک هزینه خرید جهیزیه را تهیه نموده و بین افراد شناسایی شده در طرح توزیع نماییم.
ایشان از تمامی افرادی که در این رزمایش با تمام توان در حال خدمت به شهروندان شهرجدیدهشتگرد بوده اند و به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) لبیک گفته اند تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد با یاری مسئولین و همدلی شهروندان این روند همچنان ادامه دار باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
سلام من کمک جهیزیه میخام ازتون ممنونم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار