کد خبر: 1030426
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه تفاهم نامه منعقد کردند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان شرقی  در مراسم امضای این تفاهم نامه، هدف اصلی از آن را توانمندسازی و تربیت نیروهای انسانی ماهر و بهره مندی از توان نیروی انسانی اداره کل زندان های استان برای توسعه صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد.

احمد حمزه زاده افزود: این تفاهم‌نامه در راستای بهره ‌گیری از برخی ظرفیت‌های هنری در حال رشد و توسعه، قابلیت‌های فنی و خود اشتغالی در میان مددجویان تحت پوشش اداره‌کل زندان‌های آذربایجان شرقی منعقد شده است.

وی پرورش و هدایت استعدادهای فکری و فنی مددجویان در راستای رسیدن به خودباوری و استقلال مالی را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه عنوان و اضافه کرد: جلوگیری از تکرار جرم با کسب مهارت‌های هنری، جامعه‌پذیری و کسب مقبولیت اجتماعی مددجویان پس از دوران حبس، بسط و گسترش صنایع‌دستی متناسب با شرایط بومی زندان‌ها با رویکرد تلفیق علم و عمل از طریق ارائه طرح و الگوهای بازار محور از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

حمزه زاده اعتبار این تفاهم‌نامه را به مدت سه سال اعلام کرد که از تاریخ امضاء و مبادله آن خواهد بود و در صورت نیاز و تائید دو طرف تمدید خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر